onsdag 11 januari 2017

Äntligen flyttat


Det låter inte så allvarligt som det låter, jag har bara bytt station på jobbet ;)
Från i måndags är Citystationen min station, och efter två pass känns det riktigt bra. Nu är det dygnsbil, k'r numera skift, vi jobbar från åtta till åtta, antingen dag eller natt. På Östra var det bara dagbilar, 9-23 eller 10-23, funkar för många, men de tiderna var inte min melodi alls. Trivs mycket bättre med dessa nya tiderna!
Så inatt var mitt första nattpass på hur länge som helst. Vi hade att göra, men det var ändå en lugn natt. Kom hem i tid och allt! Ledig ett åar dagar nu sedan blir det fredag och lördagnatt. Något säger mig att vi kommer att ha lite mer att göra då ;) Så nu satsar jag på att hålla dygnet fortsatt vänt fram till helgen, så tänker allt sitta uppe och sova länge imorgon :) Blir bra :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar